Ezen a könnyed hangulatú másfél órás előadáson megismerheted jobban a mindennapi életvitelt jelentősen befolyásoló megszokásokat, és azt hogyan rögzül és hogyan átírható egy-egy szokás. A kommunikációs megszokásoknak kiemelt szerep jut.
A home office világában talán még fontosabb mint eddig, hogy munkahelyi megszokásainkra figyeljünk, hogy azok valóban támogassanak minket a lehető legtöbb módon. Például, hogy könnyebben el tudjuk érni céljainkat, jobban tudjuk érvényesíteni elképzeléseinket és hogy a munka-magánélet egyensúlya is helyén legyen.
Az előadás után egy 9 alkalmas workshop is indul, ahol a két tapasztalt tréner (Kósa Emília és Ruttkay Szilvia) abban segíti a résztvevőket, hogy saját életükben felismerjék és átírják napi rutinjaikat.
Kérdések, amikre workshopon majd választ kaphatsz, ha úgy döntesz akkor is velünk tartasz:
– Milyen a jó munkahelyi napi rutin?
– Milyen az eredményes munkahelyi kommunikáció?
– Hogyan tudom a nehéz kollégákat és a konfliktusokat jól kezelni?
– Hogyan tudom jobban láthatóvá tenni a munkám és több elismerést kapni érte?
– Mik a halogatás legfőbb okai és hogyan tudok ezen felül kerekedni?
– Milyen módokon tudom önmagam és társaim motiválni?
– Hogyan osszam be hatékonyan az időm?
– Hogyan oldható meg, hogy letegyem a munkát és ne vigyem haza?

Jelentkezni az előadásra ezen a linken keresztül tudsz.